Híresek, szépek, make-up mogulok – sztárok, akik beszálltak a sminkiparba
A szépségük a védjegyük, több évtizede figyelhetjük az arcukat a kamerákon keresztül, a magazinokban, így a smink számukra alapvetés. Ezek a hírességek tudnak egyet s mást a make-up világáról, és úgy döntöttek, tapasztalatukat bizniszfronton is kamatoztatják – utánajártam, melyiküket mi motiválta a saját sminkmárka piacra dobására, és mitől tartják különlegesnek a brandjüket.
Drew Barrymore: megfizethető luxus
A hebrencs színésznő hippi stílusához illően a Flower Beauty nevet választotta szépségmárkájának, és hitvallása az, hogy a nőknek jár a minőségi termék, méghozzá elérhető áron. Szépségmaszkokat például már 4 dollárért találni a webshopban, de van szemceruza 8 dollárért, és szempillaspirál is 10 dollárért. Drew Barrymore optimizmusa körüllengi az egész brandet, és azt üzeni a nőknek, hogy különlegesek, és a termékekkel kiemelhetik az egyedi szépségüket. Mivel a színésznő karrierje jelentős részét a sminkesek székében töltötte, így személyes tapasztalatait is beleszőtte a termékek összeállításába.
Rosie Huntington-Whiteley: természetes szépség
A Victoria”s Secret modell és színésznő nem tud rosszul kinézni – a bőre mindig ragyog, egyszerűen jól esik ránézni. A modellkedés során ő is magára szedett nem kevés sminkpraktikát, és innen egyenes út vezetett odáig, hogy egy saját márkát is piacra dobjon. Annak ellenére, hogy a kifutón és a filmekben inkább extrém make-upokat viselt, Rosie for Autograph nevű márkája egyértelműen a természetes szépségre fókuszál. „Az a filozófiám, hogy annak a szépségét hangsúlyozd, amid van, és természetesen is gyönyörűnek érezd magad” – mondta a brit Vogue-nak. A márka egyébként a Marks and Spencer üzleteiben kapható.
Rihanna: mindenkihez passzoló alapozók
Rihanna divat-, és szépségikon, ez nem kérdés. A sminkkel való első találkozása szerelem volt a javából, ami azóta is tart. Riri a sminket az önkifejezés eszközének tartja, de hangsúlyozza, hogy nem szabad túl komolyan venni, hanem játékként kell tekinteni rá. Bőrszíne miatt gyakran ütközött abba a problémába, hogy nem talált megfelelő alapozót, ezért a Fenty Beauty megalkotásával elsősorban az volt a célja, hogy minden bőrtípushoz-, és színhez passzoló termékeket kínáljon. Fontosnak tartja azt is, hogy ne legyen természetellenes a hatás, a bőr tényleg bőrnek, és ne maszknak nézzen ki.
Eva Mendes: drogériás luxus
A gyönyörű színésznő sminkmárkája, a Circa is kiemelten fontosnak tartja, hogy minden bőrtónushoz kínáljon megfelelő árnyalatú termékeket. Mivel ő maga is drogériás cuccokon nőtt fel, ragaszkodott hozzá, hogy a Circa termékei is elérhetőek legyenek az amerikai drogériákban, megfizethető áron. „Csak a drogériás cuccokat engedhettem meg magamnak fiatalkoromban. De mindig azt éreztem, hogy azok nem igazán minőségiek… Azon tűnődtem, miért nem tartósak? Miért nem olyan szép a végeredmény, mint a drágább sminkekkel?” – mondta a stylecaster.com-nak. A legtöbb terméke emiatt 8 és 15 dollár között mozog, és állítólag tényleg szuper minőségűek.