Krónikus betegséggel élő modellekkel reklámozza fehérneműit ez a cég
Az American Eagle nevű ruházati márka fehérneműket gyártó almárkája, az aerie a valódi (real), húsvér nőket célozza meg – azokat, akik cseppet sem tökéletesek a szó szépségipari értelmében, ám egytől egyig különlegesek. Legújabb kampányában krónikus betegséggel élő modellek szerepelnek.
@Aerie just sneakily released some of my photos!
— abby sams 🦈 (@abby__sams) 2018. július 10.
Look at this disability representation people!!! Also look at me because I cant believe it's actually me so yeah pic.twitter.com/nfhaBrKqHX
„Emlékeztetni a fiatal, fogyatékossággal élő nőket arra, hogy gyönyörűek, bármi is legyen. Gyönyörűek mozgáskorlátozottan. Gyönyörűek a kerekesszékben. Gyönyörűek a láthatatlan betegségükkel. Gyönyörűek, nem mindezek ellenére, hanem mindezek miatt.”
I literally cried when I saw this today. Thank you @Aerie for making my daughter a little less self conscious about her diabetes #realpeople #tidlookslikeme pic.twitter.com/rPKr4nNFoY
— Jennifer Smith (@Mizz_j_smith) 2018. július 11.