A Wish nevű, kínai székhelyű webshop plus size nőknek is árul harisnyákat, csakhogy az ezeket hirdető képeken szereplő modelleknek egyáltalán nincsenek gömbölyded formáik. Hogy mégis láttassák a harisnyák valódi méretét, a lányokat konkrétan nyakig belebújtatták a ruhadarabba, sőt, olyan kép is van, amelyiken csak a harisnya egyik szárában áll a modell mindkét lábával.
 
 
A kezeikkel még jól szét is húzzák az anyagot a lányok, hogy „mutassák”, mennyire kinyújtható a harisnya. Természetesen az üzenet célba ért, már ha azt tekintjük célnak, hogy az emberek jól kiakadjanak rajta. A Twitter-en beindult a kommentáradat, rengetegen megosztották a képeket olyan szövegekkel, hogy „fel vagyok háborodva, hogy lehet így reklámozni egy plus size harisnyát??” vagy „így reklámozza a Wish a plus size harisnyát, hahaha... Csak az egyik szárában áll a lány.” 
 
 
Végülis, a negatív reklám is reklám, nem...? Nem úgy néz ki, hogy a cég bármit is tett volna a felháborodott üzenetek miatt, nem reagáltak semmit, és a termékek továbbra is elérhetőek a webshopban. De most komolyan, nem lett volna egyszerűbb plus size modelleket felkérni a fotózásra?