Megőrül a net a modellért, aki fillérekből csinálja meg a legmenőbb divatfotókat
Számtalan közösségi médiás wannabe modellt láttunk már, ahogy kismillió olyan felhasználó profilján is derültünk, aki fillérekből rekonstruálta és karikírozta ki hírességek fotóit. Ebben a túltelített felhozatalban pedig igazán üdítő élmény Kimberly Douglast bekövetni, aki egyszerre ötvözi a két műfajt és egészen lenyűgöző divatfotókat készít magáról.
Egyre nagyobb hírnévre tesz szert a (közösségi) médiában a jelenleg közel 150 ezer Insta-követővel rendelkező Kimberly Douglas. A 23 éves amerikai lány, mint sok fiatal nő, szeretne modell lenni, ám eddig elkerülte az, hogy egy ügynök felfedezze és a csillogó, színes, érzéki és izgalmas reklámfotók főszereplőivé tegye. Douglas azonban nem ül tétlenül; ha eddig nem akarta szerződtetni senki, elkészíti magáról a menő divatfotókat! Ám nemcsak fényképezi magát, a sikere titka valójában abban rejlik, hogy az Instagramon azt is megmutatja, a professzionálisnak tűnő képei mögött, mi a valóság. Ami nem az, hogy vagyonokat fizet fotósnak és műtermet bérel, hanem magát fényképezi, az általa kreált hátterek előtt.
Ez az Amerikai szépség ihletésű fotó például egy halom karton és piros krepp-papír felhasználásával készült. (Az összes posztnál a szélső nyilakkal tudsz lapozni a képek között, amik bemutatják, mi van a kulisszák mögött.)
Ehhez a divatfotóhoz pedig két mintás lepedőre, pár bögrére, némi damilra és főleg egy hatalmas adag kreativitásra volt szükség.
Igen, ebben az esetben kellett néhány zsák vatta és persze egy jó pár óra utómunka is.
Douglas elmondása szerint a sikere mögött egy csomó csalódás áll. Éveken keresztül igyekezett fotósokkal kapcsolatba kerülni, hogy protfóliót készíthessen, de sokan válaszra se méltatták. Az elkeseredettsége végül odáig fajult, hogy tavaly újévkor letörölt mindent az Instagram oldaláról. De nem bírt sokáig távol maradni a közösségi médiától, nem sokkal ez után a Twitteren posztolt egy, a fentiekhez hasonló önfotót, amit a szobája plafonjára erősített telefonjával csinált, a kép pedig legnagyobb meglepetésére hatalmas durranás lett.
Egy hét alatt több mint 10 ezren követték be és kiderült, hogy hatalmas az igény a kézműves divatfotóira, na, meg arra, hogy megmutassa, hogyan hozza össze ezeket.
A siker pedig nemcsak a követőszámban mutatkozott meg, hanem az elmúlt hónapok során egyre több márka is kezdi felfedezni a feltörekvő modellt, akinek úgy tűnik, végre valóra válik az álma. „A célom, hogy meg tudjak élni ebből. Szeretném, ha minél több márka megismerjen és abból, amit Instagramon csinálok egy karrier születne. Jó lenne, ha sikerülne leszerződnöm egy ügynökséghez” – mondta a Good Morinig Americának a fiatal modell, aki hozzátette, fontos számára az is, hogy megmutassa: elegendő kreativitással bárki, hatalmas büdzsé hiányában is létrehozhat menő dolgokat. Mint például ezt a divatmagazinba is beillő fotót, amihez Douglas a fantáziáját, művirágokat és nagyméretű felfújható gumilabdát használt: